استاندار کردستان گفت:بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید قاضی سنندج تاکنون ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش خواهیم کرد در سفر آتی ریاست محترم جمهور به استان برای اتمام و تجهیز این بیمارستان اعتبارات مورد نیز را دریافت کنیم.

دکتر اسماعیل زارعی کوشا امروز در بازدید از بیمارستان در دست احداث شهید قاضی سنندج گفت: این بیمارستان با امکانات و ظرفیت‌های خوبی طراحی شده است،مجموعه درمانی شهید قاضی در دو دهه گذشته خدمات درمانی خوبی به مردم استان ارائه داده و اتمام بیمارستان نیز می‌تواند این روند را تکمیل‌تر کند.

استاندار کردستان گفت: بیمارستان شهید قاضی را بیش از ۶۰ درصدپیشرفت فیزیکی دارد، این پروژه درمانی مطابق استاندارد‌های روز ساخته می‌شود و برای اتمام نیازمند تزریق اعتبار است.

او می گوید: پروژه‌هایی که در سفر ریاست جمهوری مشمول دریافت اعتبارات می‌شوند باید ضابطه‌های خاص خود را داشته باشند و تلاش خواهیم کرد در سفر آتی ریاست محترم جمهور به استان برای اتمام و تجهیز این بیمارستان اعتبارات مورد نیز را دریافت کنیم.

زارعی کوشا گفت: با توجه به توانمندی‌های درمانی استان و حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در کردستان توریسم درمانی از اهمیتی زیادی برخوردار است

استاندار کردستان گفت:در کردستان زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی قابل توجهی وجود دارد و با توجه به همجواری با اقلیم کردستان عراق ضرورت دارد موضوع توریسم درمانی مورد توجه خاصی قرار گیرد.

او گفت:فعالی شدن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های درمانی استان و جذب بیماران از کشور‌های منطقه می‌تواند بر حضور پزشکان توانمند و خبره در استان تاثیرات مثبتی برجای بگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.