درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در منطقه باب العامود همچنان ادامه دارد.

سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در حمله شامگاه جمعه نظامیان اشغالگر صهیونیستی به جوانان فلسطینی در منطقه باب العامود در شرق شهر قدس، دست کم دو نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری آناتولی، منابع محلی اعلام کردند، نظامیان صهیونیست روز جمعه دو جوان ۲۰ و ۱۸ ساله به نام‌های رامز تحریر و ریان محمود را درنزدیکی منطقه عین سامیه در شرق رام الله دستگیر کردند و آنها را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

منابع خبری روز جمعه از وقوع درگیری‌ها میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در منطقه عین سامیه در شرق رام الله خبر دادند. این درگیری پس از آن رخ داد که ساکنان این منطقه تلاش کردند تا از حمله شهرک نشینان صهیونیست به خودرو‌های فلسطینی‌ها در شرق رام الله جلوگیری کنند.

به گفته منابع محلی، در این درگیری‌ها دست کم یک نوجوان ۱۷ ساله و از اهالی روستای کفر مالک (در شرق رام الله) با شلیک گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شد و ده‌ها فلسطینی هم براثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدید شدند.

در خبری دیگر، پایگاه اینترنتی الاقصی از تیراندازی نیرو‌های مقاومت به یک مرکز نظامی وابسته به اشغالگران در کوه جرزیم در شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی خبر داد.

در همین حال، به نوشته پایگاه اینترنتی شمس نیوز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، طبق ارزیابی‌های ارتش رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان فلسطین کنترل بخش شمالی کرانه باختری در جنین را از دست داده است و نمی‌تواند با گروه‌های مقاومت مسلح در آن منطقه تعامل داشته باشد.

از سوی دیگر، به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، شاخه جنبش فتح و گردان‌های شهدای الاقصی در شهر جنین با صدور بیانیه‌ای شهادت مجاهد فلسطینی «رعد فتحی حازم» را تسلیت گفتند و اعلام کردند، این عملیات شهادت طلبانه «پاسخی طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر است که به کشتار ملت ما اصرار می‌ورزد».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار