مقاومت فلسطین با ارسال پیامی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد: هرگونه حمله نظامیان این رژیم به اردوگاه جنین خط قرمز مقاومت خواهد بود.

احمد عبدالرحمن، نویسنده و تحلیلگر مسایل سیاسی و نظامی در گفتگو با شبکه المیادین اظهار داشت مقاومت غزه پیامی به مقامات رژیم صهیونیستی فرستاد مبنی بر اینکه هر گونه حمله و یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن، خط قرمز مقاومت است.

احمد عبدالرحمن گفت: مقاومت فلسطین در غزه در پیامش خطاب به مقامات اسرائیل تهدید کرد که در صورت حمله و یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین‏، مقاومت غزه وارد خط مقدم رویارویی خواهد شد.

عبدالرحمن افزود: پیام مقاومت در غزه از طریق میانجی گران منطقه‌ای به اسرائیل انتقال داده شد.

در همین حال، به نوشته پایگاه خبری شمس نیوز به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، طبق ارزیابی‌های ارتش رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان فلسطین، کنترل بخش شمالی کرانه باختری رود اردن در جنین را از دست داده است و نمی‌تواند با گروه‌های مقاومت مسلح در آن منطقه تعامل داشته باشد.

پیشتر، شاخه جنبش فتح و گردان‌های شهدای الاقصی در شهر جنین با صدور بیانیه‌ای، شهادت مجاهد فلسطینی «رعد فتحی حازم» را تسلیت گفتند و اعلام کردند که این عملیات شهادت طلبانه «پاسخی طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر است که به کشتار ملت ما اصرار می‌ورزد».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار