مراسم روز فسا در باغ کدیوری شهرستان فسا برگزار شد.

نیساری رئیس شورای اسلامی فسا گفت: هدف از برگزاری مراسم روز بزرگداشت فسا معرفی ظرفیت‌ها و مشاهیر ، مفاخر، هنرمندان و شاعران فسا و ارائه توانمندی‌های علمی، فرهنگی و هنری شهرستان است .

او گفت: در حاشیه مراسم گرامی داشت روز فسا غرفه‌هایی از توانمندی‌های صنایع دستی و هنری شهرستان فسا نیز برپا شد .

نیساری گفت: برگزاری تئاتر، برپایی نمایشگاه عکس، رایگان شدن بازدید موزه و عضویت در کتابخانه‌های عمومی از دیگر برنامه‌های روز فسا بود.

کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس نیز در این مراسم گفت:  این روز در تاریخ رسمی کشور و حمایت از صنعت گردشگری  شهرستان فسا ثبت می شود.

شهرستان فسا با بنا‌های تاریخی، فرهنگی، چشم انداز‌های طبیعی فراوان و مناطق دیدنی ، مقصد بسیتری از گردشگران داخلی و خارجی است .

شهرستان فسا سومین شهر بزرگ استان فارس است که در حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت نیمه جنوبی و چهارمین شهرستان پرجمعیت استان به‌ شمار می‌رود.

اقتصاد فسا برپایه کشاورزی و دامپروری استوار است. شهر‌های جهرم، داراب، سروستان، خرامه و استهبان در همسایگی فسا قرار دارند. شهرستان فسا در مسیر ترانزیتی شیراز به بندرعباس و شیراز به کرمان و سیرجان واقع شده‌ که همین اصل آن را به شهری استراتژیکی و پررونق تبدیل کرده‌ است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار