مدیرکل آموزش و پرورش فارس توسعه فرهنگ کار خیر و نهادینه شدن آن را هدف بزرگی دانست که باید به نحوی برنامه ریزی کرد تا در حوزه ساخت مدرسه سازی از سوی خیران در دانش آموزان ایجاد شود.

محمد خلیل عسکری در جمع هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: براساس سند تحول بنیادین اموزش و پرورش، مساله فضا و ساختمان از زیرنظام های مهم می باشد

او گفت: این مسئله به حدی  اهمیت دارد که می توان به نحوی آن را از شش ستونی دانست که آموزش و پرورش بر روی آن ایستاده و پایه نهاده شده است.

عسکری گفت:  باید یک طرح آمایشی در خصوص فضاهای آموزشی در شیراز و سراسر استان طراحی شود تا ظرفیت های موجود و  کمبودها شناسایی و به مناطق محروم و مشکل دار در این حوزه  با توجه بیشتر مسئله عدالت آموزشی محقق شود. 

در  این جلسه محمد علی میر باقری رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس گزارشی از روند شکل گیری این مجمع را ارائه کرد.

او  گفت: هدف اصلی مجمع خیرین مدرسه ساز انسان سازی بوده  و مدرسه در این راه وسیله این هدف است.

میر باقری گفت: یکی ازاهداف مجمع خیرین مدرسه ساز جذب و تکریم خیرین مدرسه ساز است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس استفاده از ظرفیت های اجرایی در سطح کشور و استان وبرنامه ریزی در خصوص مدرسه یاری و کمک های مالی و تجهیز مدارس را از دیگر برنامه های مجمع خیرین مدرسه ساز استان دانست.

او  تسریع در تعهدات دولتی برای تکمیل طرح های خیرین مدرسه ساز را خواستار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.