حمایت دولت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دولت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی حمایت می‌کند.

محمدصادق معتمدیان در بازدید از ۲ واحد دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه، توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی در همه حوزه‌ها را ضروری دانست و گفت: حمایت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی توسط دولت سیزدهم، برنامه‌ریزی شده و ما نیز با جدیت آن را دنبال می‌کنیم

استاندار آذربایجان غربی می گوید: توسعه شهرک‌های صنعتی می‌تواند، توان اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی را بیش از پیش بارور کرده و در توسعه بخش تولید و اشتغال که مدنظر مقام معظم رهبری است، موثر باشد.

مقام عالی استان با تاکید بر اهمیت توسعه واحد‌ها و فعالیت‌های دانش بنیان در حوزه تولید، می گوید: در کنار توجه به توسعه بخش تولید، دانش بنیان کردن این بخش و توجه به واحد‌های صنعتی با ظرفیت دانش بنیان نیز از جمله اقداماتی است که باید با اهتمام ویژه در آذربایجان غربی صورت گیرد.

وی گفت: حمایت از واحد‌های دانش بنیان باید در همه ابعاد و با همت همه بخش‌ها از جمله اقتصادی و نهاد‌های مسئول بخش صنعت صورت گیرد و کارگشایی نیاز‌های آن‌ها نیز در دستور کار باشد.

به گفته معتمدیان استانداری آذربایجان غربی با توجه به نیاز استان در راستای توسعه بخش تولید، با همه توان وارد شده و مانع زدایی از این بخش را به طور جدی اجرایی کرده است.

در ادامه این بازدید همچنین استاندار آذربایجان غربی از محل در نظر گرفته شده برای توسعه شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.