فرماندار زاهدان گفت: کالاهای ضروری که در سبد مصرفی خانوار پر رنگ هستند در ماه مبارک رمضان توسط تیم‌های مشترک بازرسی در ابعاد تامین و قیمت‌گذاری روزانه رصد می‌شوند.

 ابوذر مهدی نخعی   در ستاد تنظیم بازار زاهدان گفت:در نخستین نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان موضوعات مرتبط به بازار، نظارت بر قیمت‌ها، تامین کالا و بازرسی‌های روزانه در دستورکار قرار داشت.

او گفت : کالاهای مهمی مثل برنج، مرغ، گوشت قرمز و شکر که پر مصرف هستند و در نیمه دوم ماه مبارک رمضان نیز به دلیل برنامه‌ها مصرفشان بیشتر می‌شود تحت رصد ویژه نظارتی قرار خواهند گرفت.

فرماندار زاهدان  گفت: این طرح‌های نظارتی در امتداد طرح‌های نظارتی سال گذشته بوده و پارسال تقریبا رشد ۵۰۰ درصدی در مبلغ جریمه تخلفی و ۳۰۰ درصد رشد در تعداد پرونده‌های تخلفی در جریان بازدیدها داشتیم.

او می گوید: پارسال بیش‌از ۳۵ هزار پرونده تخلف با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تشکیل شد و قطعا همین مسیر را امسال عوامل ما در تنظیم بازار با جدیت دنبال می‌کنند.

نخعی با اشاره به اینکه در خصوص روغن نگرانی برای شهروندان پیش آمده بود گفت: ما کمبود روغن به آن معنی در زاهدان و استان نداشتیم که این مهم یک بخشی در اثر شایعه‌ها، بخش دیگر هم به دلیل حجم مسافر نوروزی به استان و مقداری هم در بارگیری از مبدا به دلیل تعطیلاتی که در سطح کشور وجود داشته باعث نوسانات جزیی شده بود که تصمیمات بسیار خوبی در ستاد تنظیم بازار استان و در شهرستان در این زمینه گرفته شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار