طبق جدیدترین گزارش‌ها گوشی تاشو Vivo X Fold دارای حسگر اثر انگشت در هر دو صفحه نمایش خود است.

شرکت‌های سامسونگ، هواوی، آنر، موتورولا، شیائومی و اوپو، با رقیب جدیدی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو مواجه شده اند. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این است که، گوشی تاشو Vivo X Fold اولین گوشی در نوع خود است که به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام مجهز است و یک حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش دارد. این حسگر از نوع اولتراسونیک بوده و در هر دو صفحه نمایش اصلی و خارجی این گوشی وجود دارد.

طبق گزارش ها، گوشی تاشو X Fold ویوو می‌تواند بیش از ۳۰۰ هزار بار باز و بسته شود و دوام بیاورد که این رقم ۱۰۰ هزار برابر بیشتر از گواهی Oppo Find N است. با فرض اینکه یک کاربر معمولی یک گوشی تاشو را ۸۰ بار در روز باز و بسته کند، گوشی X Fold باید برای حدود ۱۰ سال استفاده روزانه مناسب باشد. البته با فرض اینکه بتوانید وزن ۳۱۱ گرمی آن را برای این مدت تحمل کنید. جدیدترین گوشی‌های تاشو سایز بزرگ شرکت‌های سامسونگ و هواوی به ترتیب تنها ۲۷۱ و ۲۹۵ گرم وزن دارند.

گوشی تاشو Vivo X Fold مجموعه‌ای از دوربین‌های شگفت‌آور قدرتمند را در خود جای داده است. برای مثال، این گوشی دومین گوشی تاشویی است که دارای دوربین زوم پریسکوپی (۸ مگاپیکسل، زوم اپتیکال ۵ برابر، تثبیت‌کننده اپتیکال)، بعد از گوشی میت X۲ هواوی است.

گوشی تاشو Vivo X Fold

گوشی Vivo X Fold


بیشتر بخوانید


برچسب ها: گوشی تاشو ، گوشی جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار