۴ مصدوم نتیجه دو تصادف بامدادی در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: دو سانحه رانندگی در بامداد امروز، چهار سرنشین خودرو‌های حادثه دیده را مصدوم و راهی مراکز درمانی کرد.

محمدهادی قانع گفت: اولین حادثه ساعت ۱۳ دقیقه بامداد امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ماموران آتش‌نشانی از ۲ ایستگاه به همراه گروه امداد و نجات راهی محل حادثه شدند.

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به دلیل عدم کنترل خودرو از مسیر خارج و به شدت با خودروی اریسان پارک شده در حاشیه خیابان برخورد می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: شدت این حادثه به حدی بود که راننده و سرنشین مرد ۴۵ ساله خودروی پژو پارس دچار آسیب دیدگی شده و در اتاقک درهم پیچیده این وسیله نقلیه گرفتار شده بودند که آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق خودرو و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، هر دو مصدوم را به خارج از کابین خودرو سواری انتقال دادند.

قانع گفت: مصدومان این حادثه برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس شدند.

او گفت: همچنین دقایقی پس از این حادثه نیز برخورد شدید خودروی ۲۰۶ به درخت آتش نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۲ را راهی خیابان مطهری شمالی کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: این حادثه نیز گرفتار شدن دو سرنشین جوان خودروی ۲۰۶ را در اتاقک خودرو به دنبال داشت که با سرعت عمل آتش نشانان از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

قانع گفت: آتش نشانان در هر دو عملیات پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار