معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون مشکل خاصی از نظر ابتلای دانش‌آموزان به کرونا در مدارس استان نداشته‌ایم.

آذرکیوان امیرپور گفت : مدیران مدارس به‌صورت روزانه وضعیت مدارس را رصد می‌کنند و گزارش می‌دهند، اگر دانش‌آموزی علائم بیماری دارد نباید به مدرسه بیاید، حتی اگر اقوام درجه یک دانش‌آموز به کرونا مبتلا باشند در سامانه ایران من مشخص است و اجازه ورود دانش‌آموز به مدرسه داده نمی‌شود.

به گفته او  تاکنون مشکل خاصی از نظر ابتلای دانش‌آموزان به کرونا در مدارس استان نداشته‌ایم، اگر اولیای دانش‌آموزان متوجه هرگونه علائم کرونا شدند نباید اجازه دهند فرزندشان به مدرسه بیاید و اگر مدیران مدرسه نیز هرگونه علائم مشکوکی در دانش‌آموز دیدند مانع حضور او در مدرسه و سرایت بیماری به سایر دانش‌آموزان می‌شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان می گوید تعطیلی مدرسه نداریم، اما بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی با جدیت نظارت می‌شود و دانش‌آموزان بیمار شناسایی می‌شوند تا از سرایت بیماری در مدرسه جلوگیری شود.

 بیش از ۹۴ درصد از دانش‌آموزان در مدارس حضور پیدا کردند و در همه مقاطع تحصیلی استقبال دانش‌آموزان خوب بود.

او می گوید در حال حاضر موضوع ماسک زدن اهمیت زیادی دارد، به دانش‌آموزان توصیه  می کنیم حتماً ماسک بزنند و در زمان حضور در مدرسه اصلاً ماسک را از صورت خودشان برندارند، مدارس دولتی معمولاً فضای خوبی دارند و تهویه هوا انجام می‌شود، در مدارس غیرانتفاعی هم از مدیران خواسته شده این موضوع را رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.