از از دستگیری اعضای باند هفت نفره سرقت در مهریز تا توقیف سواری حامل تریاک در یزد

خبر حوادث استان یزد امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین را در این بسته خبری بخوانید.

 

 

 

 

 

 

 سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل نیمه ساز و باغ‌ها، در شهر مهریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و تجسس کلانتری مرکز این شهرستان قرار گرفت.

به گفته او کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیق‌ها و بررسی‌های لازم مخفیگاه این سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه اعضای باند هفت نفره سرقت  را دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از منزل سارقان مقداری اموال کشف شده از قبیل دستگاه جوش، پمپ آب، دینام، موتور کولر، ظروف آشپزخانه، دوچر، ابزار آلات بنایی را کشف کردند.

او می گوید: سارقان به ۴۵ فقره سرقت منازل نیمه ساز و باغات به روش‌های دیوار روی در شهر مهریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: تمامی شکات شناسایی و از آنان تحقیق و اموال مالباختگان تحویل صاحبانش شده و متهمان پرونده به دادسرا معرفی شدند.

دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان یزد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت.

او گفت: مأموران با انجام تحقیق لازم و بررسی میدانی موفق به شناسایی فروشندگان مواد مخدر شدند و ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد سه نفر از خرده فروشان را دستگیر و در بازرسی از آن‌ها مقادیری مواد مخدر آماده توزیع از نوع شیشه، هروئین و حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: متهمان به دادسرا معرفی شدند.

توقیف خودرو سواری حامل مواد مخدر در یزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی از ورود خودروی حامل مواد افیونی به استان یزد مطلع شدند.

او گفت: ماموران با گشت زنی‌های مداوم، خودرو سواری سمند حامل محموله مواد مخدر را مشاهده و دستور ایست را صادر کردند، اما راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد.

سردار بهدانی فرد گفت: در یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو متوقف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار