نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ارتش با همکاری سایر نیرو‌های مسلح توانسته اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

آیت‌الله مصطفی علما گفت : شجره طیبه یعنی درخت طیب و طاهر و این شجره طیبه با همکاری سایر نیرو‌های مسلح توانسته اقتدار ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف به رخ جهانیان بکشد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ارتش برگرفته از متن جامعه است ولو چندنفری که باید آن‌ها را کنار گذاشت، ارتشیان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جزو مردم و به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری برخاسته از متن جامعه بودند.

شخصیت‌های بزرگی مثل شهید صیاد شیرازی با آن همه کرامات جزو نیرو‌های ارتشی بودند و ارتش و ارتشیان خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب کرده‌اند.

اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت نیرومند و خلاق در خاورمیانه مطرح است، این مهم به برکت توان نیرو‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیجیان به دست آمده است.

ایران اسلامی به برکت برخورداری از نیرو‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج توانسته آمریکا را که ادعای ابرقدرت بودن دارد، در طول بیش از ۴۰ سال گذشته دور از خود و پشت پنجره نگه دارد.

امام خمینی (ره) به عنوان یک انسان بیدار و هوشیار است ایشان با پیروزی انقلاب اسلامی به پشتوانه اسلام توانست خدمات فراوانی به جامعه بشری کند، چراکه انقلاب اسلامی در واقع انقلاب مستضعفین و ضعفا بود.

مبارزات امام (ره) به پشتوانه اسلام آنقدر عمیق بود که توانست دنیا را به زانو دربیاورد، لذا باید همه در خدمت اسلام باشیم.

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه امروز با حمایت‌های مقام معظم رهبری ارتش در اوج اقتدار و صلابت است، گفت: اقتدار کنونی ایران اسلامی به حدی است که توانسته ایم تمامی معادلات سیاسی و بین المللی دشمنان را به هم بریزیم.

امروز ارتش ما یک ارتش دانش بنیان است که سلاح‌های مورد نیاز خود را متناسب با تهدیدات دشمن می‌سازد و تیپ‌های واکنش سریع ارتش آمادگی اجرای هر نوع ماموریتی را در این آب و خاک دارد.

ارتش امروز تنها مسئول حفظ تمامیت ارضی کشور نیست، امروز ارتش در حوادث و بحران‌ها در کنار مردم است و ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهد، به نحوی که در جریان سیل، زلزله و دیگر رخداد‌ها ارتشیان جزو اولین یگان‌هایی بوده اند که در منطقه حاضر شده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.