تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر فردا شب در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران فردا و پس فردا برگزار می‌شود. در اولین بازی نیمه نهایی جام حذفی فردا شب ۲ تیم آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک و در حضو ۳۰ درصد هواداران به مصاف هم می‌روند. تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دیدار گذشته خود موفق شد برابر پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند و ضمن برتری در این مسابقه توانست جواز صعود به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌های جام حذفی را به دست آورد.

شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم اراک پیش از این موفق شده بودند مقابل تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان به پیروزی دست پیدا کنند و حالا برای رسیدن به فینال بازی‌ها فردا باید رو در روی خلیج فارس ماهشهر قرار بگیرند.

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر که در مسابقات لیگ دسته دوم بازی می‌کند، امسال در رقابت‌های جام حذفی بسیار عملکرد موفقی داشته است. به طوری که این تیم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی در بازی گذشته خود توانست در ضربات پنالتی از سد مس رفسنجان عبور کرده و برای اولین بار به جمع ۴ تیم پایانی مسابقات جام حذفی صعود کند.

تیم خلیج فارس ماهشهر برای رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی علاوه بر شکست مس رفسنجان موفق شده بود از سد تیم‌های هوادار تهران و نفت مسجد سلیمان نیز عبور کند.


بیشتر بخوانید


در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران یکشنبه شب ۲ تیم نساجی مازندران و مس کرمان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار