مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:با هم افزایی کمیته امداد و بنیاد مستضعفان ۸۶ واحد مسکن مددجویی تا پایان امسال در خرمدره ساخته می‌شود. 

صالحی گفت: توسعه و تقویت همکاری و هم افزایی با دستگاه‌های مختلف به منظور بهره گیری از ظرفیت سازمان‌ها و نهاد‌ها در مسیر خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت از رویکرد‌های اصلی کمیته امداد در جریان سازی فرهنگ خیر و احسان در جامعه است.

او می گوید: همراهی دستگاه‌های ذیربط با برنامه‌های اجرایی این نهاد موجب هم افزایی و تأمین منابع مورد نیاز برای رسیدگی اثربخش به خانواده‌های تحت حمایت شده و با همین رویکرد استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان به عنوان یکی از نهاد‌های پشتیبان از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از اقدامات و اولویت‌های این نهاد در این بخش است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همکاری بنیاد مستضعفان در ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از ارکان مهم توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت موجب اثر بخشی سایر خدمات این نهاد وتسهیل گری در توانمندسازی جامعه هدف می‌شود.

صالحی بااشاره به اینکه استفاده از ظرفیت برون سازمانی در زمینه تأمین سرپناه ایمن و مقاوم برای مددجویان مشمول دریافت این خدمت، از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن است، گفت: با هم افزایی کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در قالب تفاهم نامه همکاری برای ساخت مسکن، ۸۶ واحد مسکن مددجویی در خرمدره تا پایان امسال ساخته می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.