مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: ماه رمضان امسال ۹ هزار و ۴۹۳ بسته معیشتی تهیه وبین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

صالحی  با اشاره به اینکه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند این استان با هدف کمک به معیشت جامعه هدف این نهاد در ماه رمضان از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در این ماه است، گفت: یکی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در قالب این رزمایش ملی، معنوی و اجتماعی تهیه و توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی و افطاری ساده بین خانواده‌های تحت حمایت در قالب طرح اطعام مهدوی بوده که با مشارکت مناسب خیران زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز گردیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

او می گوید: به منظور تهیه و توزیع این مقدار بسته‌های معیشتی بیش از پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان با مشارکت خیرین در استان زنجان  هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مردم می‌توانند با مشارکت در طرح "اطعام مهدوی و افطاری ساده از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ کمک‌های خود را به دست خانواده‌های نیازمند استان برسانند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.