توزیع ۳۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کردستانی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۳۵ هزار پرس غذای گرم از طریق آشپزخانه‌های اطعام در بین نیازمندان استان توزیع شد.

هیوا رحیمی گفت: روزانه ۶ هزار نیازمند کردستانی اطعام می‌ شوند و از اول ماه مبارک تاکنون، ۳۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند کردستانی توزیع شده است.

او گفت: همچنین در این مدت، پنج هزار بسته غذایی و سبد کالا به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در بین نیازمندان کردستانی توزیع شده و در مجموع تاکنون ۳۲ میلیارد ریال برای توزیع غذا‌های گرم و سبد‌های کالای هزینه شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان می گوید: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۸۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار سبد کالا در بین مددجویان این نهاد در استان توزیع شود.

رحیمی ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و فراهم کردن زمینه شرکت حداکثری مردم در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان و همچنین هدفمند کردن انفاقات و نذورات مردمی را از اهداف راه اندازی آشپزخانه‌های اطعام نیازمندان اعلام کرد.

او گفت: ماه رمضان سال گذشته نیز از طریق آشپزخانه‌های اطعام نیازمندان، ۱۲۳ هزار پرس غذای گرم و ۲۳ هزار سبد کالا بین نیازمندان کردستانی توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.