کشاورزان برای صرفه جویی در مصرف برق دست به کار شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هزار و۹۵۰مشترک حوزه کشاورزی با هدف مدیریت مصرف و براساس تفاهم نامه با این شرکت همکاری می کنند.

جمال معتمدی زاده گفت: این کشاورزان از ساعت های پیک مصرف برق و طی روزهای پانزدهم خردادماه تا پانزدهم شهریورماه اقدام به خاموش کردن پمپ چاه های آب خود می کنند و از پاداش مدیریت مصرف برق بهره مند خواهند شد.

او می گوید: برطبق این تفاهم نامه در صورتی که مشترکان برق تعرفه کشاورزی در این چهار ساعت اقدام به مدیریت مصرف برق خود کنند از ۲۰ ساعت برق مصرفی رایگان برخوردار می شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، از ۲۸۷ هزار مشترک برق استان ۲۱۰ هزار مشترک خانگی و بقیه در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات هستند.

معتمدی زاده می گوید: در صورت ادامه روند افزایشی مصرف برق در استان و مدیریت نشدن مصرف احتمال اعمال خاموشی های با برنامه در تابستان امسال وجود دارد.

او با یادآوری کم بارشی های امسال و گرمای هوا به ویژه در شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال قطع برق به ویژه در ساعت های پیک بار نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به قرار داشتن ۶ شهرستان از ۹ شهرستان استان در مناطق گرمسیری می گوید: استان بیش از ۲۷۸ هزار مُشترک برق دارد که ۱۰۰ هزار مُشترک آن در شهرستان های گرمسیری قرار دارد.

معتمدی زاده با اشاره به قرار داشتن ۶ شهرستان از ۹ شهرستان استان در مناطق گرمسیری گفت: استان بیش از ۲۷۸ هزار مُشترک برق دارد که ۱۰۰ هزار مُشترک آن در شهرستان های گرمسیری قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.