مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی ریزش باران در مشهد ۳۰ مورد تجمع آب در مناطق مختلف رخ داد که این موارد به سرعت برطرف شد.

سید محسن رهنمایی گفت: خوشبختانه در هیچ منطقه‌ای آب افتادگی و سیلاب‌های کوچک گزارش نشده و همه موارد در حد تجمع آب بوده است.

او گفت: این موارد در تمام مناطق شهری پراکنده بود و از آنجا که باران به صورت پیوسته در حال ریزش است کانال‌های زیرسطحی جمع‌آوری رواناب پر می‌شود و تا تخلیه کانال‌های زیرسطحی مواردی از تجمع آب در مناطق مختلف رخ می‌دهد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به صدور هشدار زرد هواشناسی ۶ هزار نفر از نیرو‌های خدمات شهری این شهر در حالت آماده‌باش هستند.

رهنمایی گفت: ۶۲ دستگاه تانکر و ۹۷ دستگاه موتور پمپ نیز در شهر مشهد برای خدمت رسانی و برطرف کردن آب‌افتادگی‌های احتمالی در سطح شهر آماده هستند.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد که این هفته از روز‌های یکشنبه تا سه شنبه به طور متناوب بر حجم بارش‌ها افزوده می‌شود و علاوه بر کاهش محسوس دما، احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی مستعد وقوع سیلاب نیز وجود دارد همچنین در مدت فعالیت این سامانه، وزش باد هم در سطح استان شدید و با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.