پیشرفت اجتماعی جامعه با بهره گیری از ظرفیت‌های اصیل ایرانی و اسلامی

دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور گفت: یکی از اولویت‌های اصلی دولت درعرصه فرهنگ اجتماعی ضرورت بهره گیری ازظرفیت‌های اصیل ایرانی و اسلامی برای ارتقا پیشرفت اجتماعی جامعه است.

سید مجید امامی گفت: هویت ملی ما مشتمل بر بعد اسلامی و ایرانی و انقلابی است که مکمل هم هستند و هیچ کدام را جدای ازهم نمی‌توان گذاشت و تمام اقوام و گویش‌ها در ایران ازاین این نظر زیریک چتر قرارمی گیرند.

دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور می گوید: یکی از اولویت‌های اصلی دولت درعرصه فرهنگ اجتماعی ضرورت بهره گیری ازظرفیت‌های اصیل ایرانی و اسلامی برای ارتقا پیشرفت اجتماعی جامعه است.

به گفته او اعزام بالای گردشگر به کشور قطر میزبان جام حهانی، حضور تماشاگر گردشگر خارجی فرصت مناسبی برای مقاصد گردشگری ایران و جزیره‌هایی مانند کیش و قشم است که می‌تواند جذابیت‌های فرهنگی و تفریحی این مکان‌ها را به نمایش بگذارد.

نامه ریزی جامع فرهنگی، هنری و هویتی و اجتماعی آن مربوط به وزارت ارشاد است که فرصتی است برای مردم ایران که از این رویداد ورزشی برای نشاط اجتماعی استفاده کنند لذا لازم است که در کشور قطر و مقاصد گردشگری ایران یک بسته زیبا از فرهنگ و هنر و هویت ایرانی به نمایش گذاشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار