سرهنگ حسنی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان فراهان معرفی شد.

در مراسمی با حضور مسئولان انتظامی استان مرکزی سرهنگ حسنی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان فراهان معرفی و از خدمات سرهنگ معیریان فرمانده سابق این نیرو تقدیر شد.

این مراسم با حضور سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی و رئیس محترم عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بر گزار شد.

سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مرکزی در مراسم معارفه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

آنچه باید مورد توجه برای همه سبز پوشان انتظامی کشور باشد این نکته است که ما افتخار میکنیم به نوکری مردم و خدمتگذاری مردم و تا پای جان به تعهدمان پایبندیم. مصداق این تعهد هم شهادت شهید مهدی معماری در سال ۱۴۰۰ و در شهرستان خمین است.

نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد خدمتگذار برای مردم شریف ایران اسلامی است و باید بدانیم اگر امنیتی هست ثمره همین خون‌های پاکیست که پای این انقلاب و این درخت تناور ریخته شده است.

آنچه امروز نیاز است تکنولوژی و بنا به فرمایشات حضرت آقا دانش بنیان بودن در شعار سال ۱۴۰۱ است.

ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار شهرستان فراهان هم در این مراسم گفت: امروز، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مقتدر و امین و صادق برای ملت جمهوری اسلامی است ونکته آشکار و قابل توجه برای همگان این است که برخلاف سایر کشور‌ها و رفتار‌های خشونت آمیز پلیس این کشور‌ها، پلیس ما یک پلیس اخلاق مدار و قانون مدار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.