آیت الله مدرسی گفت: دولت با بهره گیری از تجربه و دانش متخصصان و اهل فن برای مقابله با چالش بزرگ اقتصادی بپردازد.

امام جمعه موقت یزد گفت: دولت با بهره گیری از تجربه و دانش متخصصان و اهل فن اقدام به مقابله با گرانی و تورم های زنجیره ای در جامعه کند.

آیت الله مدرسی گفت: دولت می‌تواند با بهره گیری از گروه‌های علمی، متخصص و فهیم مباحث پیرامون این گرانی‌ها را شناسایی و به جد برای از بین بردن این گرانی‌ها و تورم راه حل‌های این گروه‌ها را به کار بندد.

خطیب موقت نماز جمعه یزد گفت: دشمن تلاش می‌کند در جنگ نرم خود بی عفتی و بی حجابی را در جامعه ما رواج داده و مردم را نسبت به احکام اسلامی انقلاب و دین بی تفاوت کنند، بر ماست که این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

آیت الله مدرسی همچنین با اشاره به وقایع اخیر در فلسطین و یمن گفت: هر چند ملت‌های سرزمین های فلطین و یمن با استقامت خود توانستند بر دشمن صهیونیست و آل سعود فایق آیند، اما بر همه ملت ایران است تا با حضور پرشور خود در روز جهانی قدس حمایت خود را از این ملت ابراز کنند.

او  همچنین با محکوم کردن بمب گذاری‌های اخیر در شهر‌های مختلف افغانستان که منجر به شهادت چند تن از مردم بی پناه و دانش آموزان این کشور شد گفت: متاسفانه سازمان‌های حقوق بشری در مقابل این حرکات تروریستی سکوت اختیار کرده اند.

آیت الله مدرسی همچنین با بیان تسلیت شهادت مولی موحدین علی (ع) از آن حضرت به عنوان موحدترین، پاک‌ترین، عابد‌ترین و مهربان‌ترین شخصیت بعد از رسول گرامی اسلام یاد کرد که با تیغ کینه و جهالت دشمنان به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.