معاون استاندار اصفهان:

مشکل کارگران کاشی اصفهان در کمیته ویژه رسیدگی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مشکل کارگران کارخانه کاشی اصفهان، هفته آینده با تشکیل جلسه کمیته ویژه رسیدگی و رفع می‌شود.

امیررضا نقش از آخرین تصمیمات برای حل مشکلات کارگران کاشی اصفهان خبر دادو گفت: در حال حاضر اختلافی بین مالکان و سهامداران این شرکت بوجود آمده، اما بر اساس مکاتبه انجام شده بین فرمانداری و دادستانی نجف‌آباد، استانداری هم به این قضیه ورود پیدا کرده و کمیته ویژه‌ای با دعوت از همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی تشکیل شده است.

او جلسه نهایی این کمیته هفته آینده برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی بتوان مشکلات کارگران این شرکت را برطرف کرد.

شرکت کاشی اصفهان به عنوان شرکتی خصوصی و سهامی عام محسوب می‌شود و باید بر اساس قانون تجارت اداره شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان می‌گویدسال گذشته چند مورد از مشکلات این شرکت در زمینه مالیات، بیمه و تمدید کارت بازرگانی در ستاد تسهیل استان پیگیری و برطرف و مدیریت شرکت متعهد شد تا پس از رفع مشکلات مُبتلابه، وجوه مُعوقه کارگران را بپردازد که این اتفاق در بهمن ماه سال گذشته رُخ داد.

جمعی از کارگران کارخانه کاشی اصفهان، روز گذشته با حضور مقابل استانداری، رسیدگی به تعلیق شدن خود از کار، پرداخت نشدن حقوق و مطالبات چندین ساله خود را خواستار شدند.

به گفته کارگران این کارخانه از بهمن سال گذشته تعطیل شده است و با تعطیل شدن خطوط تولید کارخانه کاشی، آن‌ها نیز خانه‌نشین و بیکار شده‌اند.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار