پرداخت بیش از یک میلیاردتومان حق بیمه تأمین اجتماعی به مددجویان

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداداستان زنجان گفت:پارسال به۵۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امدادحق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

حسینی بابیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت است، گفت: به منظور توانمندسازی و زمینه‌سازی برای استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت خدمات متنوعی به جامعه هدف این نهاد در طول سال ارائه می‌شود.

او بااشاره به اینکه واریز حق بیمه بازنشستگی مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار به عنوان یکی از خدمات اثرگذار این نهاد در حوزه توانمندسازی است، افزود: باهدف کمک به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی ۵۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته پرداخت شده است.

حسینی بابیان اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان مشمول این طرح به‌صورت مستمر و در دوره‌های سه ماهه واریز می‌شود، گفت: بیش از یک میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان حق بیمه بازنشستگی مددجویان تحت حمایت بهره‌مند از این خدمت، در سال گذشته به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه با ارائه این خدمت مددجویان مشمول و بهره‌مند از خدمات این نهاد در این بخش در یک بازه زمانی مشخص و برقراری مستمری تأمین اجتماعی از چرخه حمایت این نهاد خارج می‌شوند، گفت: واریز حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال سرمایه گذاری برای آینده این خانواده‌ها بوده و تلاش می‌کنیم با تقویت این خدمات، فرآیند خدمت رسانی به مددجویان با رویکرد توانمندسازی به صورت هدفمند استمرار یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.