انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان و سازمان تبلیغات اسلامی استان

در نشستی با حضور عباس صفدری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان و حجت الاسلام باقر بیک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تفاهم نامه همکاری امضاء شد.

 عباس صفدری، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان، با اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی استان مبنی بر ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، افکار سنجی، فرهنگی و اطلاع رسانی به اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد برخاسته از متن انقلاب است که در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و اطلاع رسانی در چند سال اخیر توانمندی‌های خود را در توسعه کشور به اثبات رسانده است.

صفدری گفت: جهاددانشگاهی که همواره تلاش کرده فعالیت‌های خود به ویژه در حوزه قرآن را بر اساس منویات مقام معظم رهبری در زمره فعالیت‌های متنوع فرهنگی و قرآنی تعریف کند و طی چهار دهه فعالیت به حدی از بالندگی رسیده است که دستاورد‌های آن هر کدام می‌تواند در زمره فعالیت یک دستگاه مجزا قرار گیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این نهاد انقلابی از سال‌های اولیه تأسیس، ورود به مباحث قرآنی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و با گذشت چهار دهه از آغاز این فعالیت‌ها، امروزه کمتر کسی هست که آوازه‌ای از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، خبرگزاری قرآن (ایکنا) و ایسنا ... را نشنیده باشد؛ برند‌هایی که هر کدام تجربه سال‌ها فعالیت و تجربه را در کارنامه خود اندوخته‌اند.

او گفت: آمادگی داریم تمامی آموزش‌های موردنیاز در حوزه‌های مختلف را در جهت پیشبرد اهداف سازمانی تبلیغات اسلامی استان را از سوی جهاد دانشگاهی ارائه دهیم.

صفدری گفت: جهاد دانشگاهی بعد از چهار دهه از حیات پربرکتش نهادی علمی، انقلابی و دانش بنیان، با هویتی اسلامی، برخوردار از نیرو‌های کیفی، متعهد و کارآمد، الهام بخش و موثر در کشور، پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ با تعاملی سازنده در عرصه ملی و بین المللی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: در حال حاضر طرح ایجاد و راه اندازی دهکده گیاهان دارویی از طرح‌های مهم ما در استان است که با حمایت بسیار خوب در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار