تحقق شعار سال؛ هدف مشترک شرکت نمایشگا‌های بین المللی و اتاق بازرگانی

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین اللملی فارس گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس تحقق شعار سال را سر لوحه کار خود قرار داده است و با همت و تلاش و کار جهادی خود در جهت تحقق این اهداف گام بر می‌دارد.

علی فرهادی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: طی سال‌های گذشته همواره شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصادی، تولید و اشتغال بوده است و این موضوع نشان از اهمیت اقتصاد و تولید در کشور داشته که بخش خصوصی در تحقق این اهداف می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

او گفت: در سال جدید با برنامه ریزی و همکاری با بخش‌های دولتی و خصوصی جهادی کار خواهیم کرد، اتاق بازگانی به عنوان یک از کانون‌های مهم اقتصادی استان و تولیدکنندگان بخش خصوصی در تعامل با مجموعه نمایشگاه‌ها می‌تواند یک برآیند و نتیجه مثبت را در حوزه تولید و اقتصاد استان رقم بزند.

فرهادی برگزاری نمایشگاه ویژه شرکت‌های دانش بنیان را از برنامه‌های اصلی شرکت نمایشگاه‌ها عنوان و گفت: دانش و صنعت و استفاده از تولید دانش بنیان عامل اصلی توسعه و پیشرفت در بسیاری از کشور‌ها بوده است و در کشور ما نیز می‌توان با حمایت از تولید دانش بنیان و مشوق‌های تولیدی این بخش را شکوفا کرد.

او ضمن تشریح برنامه شرکت نمایشگاه‌ها در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی برون مرزی و هم چنین جذب هیات‌های تجاری و اقتصادی خارجی گفت: با هم افزایی ظرفیت ها، برنامه ریزی و اقدامات مشترک متناسب با جایگاه، تجربیات و ارتباطات داخلی و خارجی اتاق بازرگانی از جمله شناسایی و معرفی شرکت‌ها و فعالان تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی توسط اتاق بازرگانی و عرضه و نمایش آن از طریق نمایشگاه‌های بین المللی می‌توان فرصت‌های تجاری جدید را ایجاد کرد و موجب افزایش تولید و اشتغال آفرینی و تقویت تولید دانش بنیان شد.

رازقی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و تلاش‌های در دست اقدام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان، از پیشنهادات ارائه شده بخصوص در امر برگزاری نمایشگاه و برنامه‌های حمایتی از تولید دانش بنیان استقبال و بر حضور و همراهی کامل اتاق بازرگانی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار