امام جمعه مهاباد:

قدس شریف محور وحدت امت اسلامی است

امام جمعه مهاباد با حمایت از انتفاضه مردم فلسطین گفت: قدس شریف محور وحدت امت اسلامی در جهان به شمار رفته و پاسداری از آن وظیفه همه مسلمانان است.

ماموستا عبدالسلام امامی گفت: مساله فلسطین، همچنان باید در صدر دغدغه‌ها و مسائل راهبردی جهان اسلام قرار داشته باشد و امروز روز قدس و تحقق اهداف بلند آن یکی از چشم‌انداز‌های بیداری جهان اسلام و آزادی قدس به عنوان نقطه اتکاء و کانون وحدت امت اسلام به شمار می‌رود.

وی گفت: در حالیکه رژیم جعلی صهیونیستی برای ادامه جنایت‌های خود در فلسطین به دنبال ارتباط با برخی کشور‌های عرب منطقه و سرپوش گذاشتن بر اقدام‌های وحشیانه خود در افکار عمومی بین‌المللی است، ملت‌های مسلمان در سالگرد روز جهانی قدس دوباره عزم خود را برای مبارزه با این رژیم جزم کرده‌اند.

امام جمعه مهاباد گفت: در قضیه فلسطین، ایران اسلامی همواره خود را همدل و همسنگر برادران فلسطینی می‌داند، امروزه مساله غزه و فلسطین و حوادث ناگواری که برای مسلمانان این مناطق بوجود می‌آید به واقع عرصه بی آبرویی مدعیان حقوق بشر در دنیا تبدیل شده است.

ماموستا امامی گفت: جنگ اوکراین به همه جهانیان نشان داد که مدعیان به اصطلاح حقوق بشر و کشور‌های اروپایی چگونه با رفتاری دوگانه به حمایت از اوکراین پرداخته و در مقابل جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی چشمان خود را بسته و به مبارزان فلسطینی عنوان تروریست اطلاق می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.