القاصی مهر گفت: در راستای تحقق شعار سال هر ماه یکی از کارخانجات ورشکسته به چرخه تولید باز می‌گردد و زمینه تولید آنان در حال فراهم شدن است.

علی القاصی مهر گفت: در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده از جمله برنامه‌هایی که در این راستا داریم و امروز هم همکاران ما پیگیری و دنبال می‌کنند این است که گام‌های موثری را برای رفع موانع برداریم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. یکی از برنامه‌های مجموعه دادگستری استان تهران این است که هر ماه یکی از کارخانجات و شرکت‌های ورشکسته به چرخه تولید بر می‌گردد و زمینه تولید آنان در حال فراهم شدن است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان تهران  امیدواریم با سرعت بیشتری کار‌ها رو به جلو سوق داده شود تا وضعیت کارخانجات ورشکسته به سرانجام مطلبی برسد. با پیگیری‌هایی که در اداره تصفیه امور ورشکستگی و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال می‌شود، کارخانه سامان کاشی بروجرد احیا و در حال فعال شدن است که با ظرفیت ۶۰ نفر مشغول بکار شدند و امیدواریم تا پایان ماه حدود ۳۰۰ نفر مشغول بکار شوند و ظرفیت تولید این کارخانه به حداکثر برسد.کارخانه شیشه لرستان هم از حالت ورشکستگی خارج شده و در حال حاضر ۲۰۲ نیز در این کارخانه به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

رئیس دادگستری استان تهران ضمن بیان اینکه کلیه شرکت‌ها و کارخانجاتی که دچار توقف و یا تعطیلی و بعضا حکم ورشکستگی آن‌ها صادر شده تحت نظارت تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران قرار دارند وضعیت آن‌ها پیگیری می‌شود، گفت: تمام تلاش ما بر احیای واحد‌های تولیدی و کارخانجات است که با نگاه نو و حمایت از تولید می‌توان این واحد‌های تولیدی را به چرخه تولید برگردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
کارخونه چند نفری ؟؟
آخرین اخبار