زارعی کوشا گفت: شهدای رمضان پرچم‌داران وحدت و مشعل‌های فروزان جامعه هستند.

استاندار کردستان در مراسم یادواره شهدای روحانی رمضان به اهمیت و جایگاه شهدای روحانی کردستان و بویژه ماموستایان برهان عالی و شیخ الاسلام اشاره کرد و گفت: این شهدای گرانقدر هم در زمان حیات و هم در بعد از شهادت مایه خیر و خدمت و برملا کننده دسیسه‌های دشمنان بودند.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: نکته حائز اهمیت و برجسته شهدای رمضان کردستان این است که در دوران حیاتشان مجاهدت‌های آنان در اعتلای نظام و در خدمت دین مبین اسلام و شریعت مقدس نبوی بود و شهادت آنان هم خدمت مضاعفی به حقانیت نظام و سند ماندگاری بر تزویر و ریاکاری دشمنان مردم شد.

او می گوید: کسانی همواره سعی می‌کردند با برجسته کردن اختلافات و فتنه انگیزی مردم را مقابل هم قرار دهند، اما شهدایی، چون ماموستا عالی و شیخ الاسلام مانع رسیدن آنان به هدف شوم شان شدند و در نتیجه چاره‌ای جز ترور ناجوانمردانه آنان نداشتند.

استاندار کردستان گفت: وجود شخصیت‌های بزرگی، چون ماموستایان شهید مایه افتخار جهان اسلام و جامعه کردستان دانست ، داشتن سرمایه‌های بزرگی مانند ماموستایان برهان عالی و شیخ الاسلام که مانع تفرقه و عامل وحدت بودند مایه افتخار ایران و مردم با اصالت و متدین کردستان است.

زارعی کوشا گفت: با الگو برداری از شهدای گرانقدر راه وحدت و همدلی را پر قوت‌تر از گذشته خواهیم پیمود و با کار شبانه‌روزی برای خدمت به مردم و بهبود زندگی و معیشت آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.