مدیر اداره برق شهرستان گناوه گفت: با جذب اعتبارات، گام مهمی در برق رسانی به روستا‌های این شهرستان برداشته شده است و نزدیک به ۱۰۰ درصد روستا‌های شهرستان گناوه از نعمت برق بهره‌مند هستند.

مهندس جواد عرب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با وجود اینکه در بعضی از روستا‌ها با نبود زیرساخت‌ها از جمله آب و برق، کشاورزان به شهر مهاجرت می‌کردند بران شدیم تا اولویت کاری خود را به خدمات رسانی به این قشر زحمت کش قرار بدهیم.

او می‌گوید: در این راستان با جذب اعتبار بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ که با رشد ۷۰ درصدی نسبت به سال قبل آن داشته به تکمیل طرح‌ها و همچنین برق رسانی به روستا‌های بالای ۵ خانوار در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیر اداره برق شهرستان گناوه اعلام کرد که با هزینه‌ای بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال در حوزه روستایی، تقریبا ۱۰۰ در صد روستا‌های این شهرستان از نعمت روشنایی برق بهره‌مند شدند که گام مهمی در جلوگیری از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهر بوده و رونق خوبی در بخش کشاورزی و دامداری شهرستان ایجاد کرده است.

عرب گفت: در حوزه شهرستان گناوه بیشتر روستا‌ها و حتی بُنکی‌های اطراف آن روستا‌ها از نعمت برق برخوردار هستند و فقط دو بُنکی در روستای گماران از توابع بخش مرکزی شهرستان بدون برق هستند که اعتبارات لازم برای برق دار کردن این دو روستا نیز جذب شده و تا اخر سال جشن پایان روستا‌های بدون برق را در شهرستان خواهیم گرفت.

 او می‌گوید: در روستا‌هایی که جمعیت آن‌ها رو به رشد بوده با افزایش تعداد ترانس‌ها سعی کردیم پایداری برق را در این روستا‌ها افزایش دهیم و امسال نیز در این حوزه تلاش خواهیم کرد کمترین خاموشی را داشته باشیم.

مدیر اداره برق شهرستان گناوه تاکید کرد که تمام تلاش ما این است که کمترین خاموشی روبه‌رو باشیم و این مستلزم رعایت کردن مردم در مصرف برق است تا شبکه پایداری را در تابستان پیش رو داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.