مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز، برنامه‌های این ناحیه از سپاه برای بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در شمالغرب شیراز را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم و یادآوری اینکه از ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت، هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است، به تشریح برنامه‌های تدوین شده این ناحیه برای بزرگداشت این ایام پرداخت.

او گفت: همایش مقام معلم در سطح حوز‌های بسیج، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، دیدار با خانواده شهدای عقیدتی و مدافع حرم، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری، بخشی از برنامه‌های تدوین شده است.

حاجی‌پور گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی درسطح پایوران، سربازان و بسیجیان، برگزاری اردویی یکروزه باحضور پایوران، تجلیل از برندگان مسابقه ماه رمضان و ده‌ها برنامه دیگر توسط این ناحیه از سپاه شیراز برای بزرگداشت هفته عقیدتی، پیش بینی شده است.

او گفت: شهید مطهری دلباخته قرآن و سرسپرده عرفان و استاد حریت و آزادگی بود، ۴۳ سال از شهادت معلم عالی قدر به دست راهزنان دین و اندیشه و کج اندیشان بدطینت می‌گذرد و با این وجود یاد آن استاد شهید هنوز هم در اندیشه‌ها و اذهان تازه است.

حاجی‌پور به اهمیت علم و معلم در تبیین شخصیت شهید مطهری اشاره و گفت: شهید مطهری پیش رو‌ترین متفکران اسلامی در عصر کنونی که در گستردگی شناخت مسایل فکری توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم عصران خویش است.

او گفت: استاد مطهری عمر خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات بخش از زوایای مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کج روی‌ها و انحرافات صرف نماید و الگویی برای نسل دوران ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز گفت: شهید مطهری با اشراف خاصی که بر شریعت اسلامی و اصول حاکم داشت توانست ایمان دینی را به گونه‌ای ارائه کند که از هر جهت پاسخگویی معظلات بشردر عصر کنونی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار