مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم گفت: سامانه نان باعث ارتباط دو سویه سازمان‌ها و پژوهشگران خواهد شد.

محسن شریفی درباره سامانه نان (نظام ایده‌ها و نیاز) گفت: سامانه نان جنبه‌های مختلفی دارد، اما هدف آن کمک به توسعه هدفمند ایده ها، پروژها، نظر‌ها و جلب مشارکت عمومی هرچه بیشتر است.

همه افرادی که نظر یا ایده‌ای برای کمک به ارتقای وضعیت پژوهشی و فناوری دارند، می‌توانند با وارد کردن نظر یا ایده خود در سامانه نان به راحتی آن‌ها را در دسترس مدیران و مسئولان قرار دهند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم می‌گوید: طی فرآیندی این ایده‌ها و پیشنهادات غربالگری می‌شوند و پس از اولویت بندی در دسترس کار وزارت علوم قرار می‌گیرند.

او می‌گوید که یکی از اصول مدیریتی و دانش افراد و دانش سازمانی این است که بتوانیم راه بیشتری را برای دریافت ایده‌ها و پیشنهادات باز کنیم و سامانه نان این فعالیت را انجام خواهد داد.همچنین سازمان‌ها و محققان هم می‌توانند پیشنهادات و اولویت‌های خود را در سامانه نان اشتراک گذاری کنند تا همه مردم از آنها استفاده کنند.

شریفی گفت: سامانه نان کمک کننده افرادی است که به انجام پژوهش و بهره گیری از نتایج پژوهش احتیاج دارند و ارتباط متقابل بین سازمان‌ها و محققان برقرار می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم می‌گوید: سامانه نان جایگاه مناسبی برای تبادل ایده و نتایج پژوهش است، البته باید مدیریت لازم، سرمایه گذاری مناسب و اعتبارت کافی در این امر صورت بگیرد؛ چرا که تحقق این فعالیت بسیار سودمند خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.