مسئول قرارگاه جهادی الکفیل از خدمات‌دهی ۱۱۰ دندان‌پزشک این قرارگاه به مددجویان کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و ... در خرم‌آباد خبر داد.

سید امیر عبدالملکی در سخنانی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی قرارگاه پزشکی در خرم آباد گفت: به مناسبت عید سعید فطر این قرارگاه با گروه پزشکی به مدت پنج روز به مراجعین در شهر خرم آباد خدمات تخصصی پزشکی ارائه کردند.

وی می گوید: در این اردو تعداد ۱۱۰ پزشک و دندانپزشک میزبان بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه بودند و خدمات تخصصی را به آن‌ها ارائه کردند.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل گفت: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پر کردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز به صورت رایگان به مراجعین توسط همکاران گروه جهادی در این مدت صورت پذیرفت.

عبدالملکی با اشاره به پزشکان اعزامی به خرم آباد می گوید: گروه پزشکی مستقر در خرم آباد از استان‌های فارس، اصفهان، تهران، البرز، کرمانشاه و خرم آباد بودند و با هدف خدمتگزاری و کاستن دغدغه‌های درمانی مردم در اوضاع اقتصادی موجود در این اردوی جهادی شرکت کردند.

وی گفت: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند، امیدواریم مسئولان هم از این اردو‌های جهادی درس بگیرند و از خدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.