فرمانده سپاه روح الله گفت: بسیج سازندگی مبنای حرکت خود را با نقش آفرینی مردم تقویت کرده است.

سردار محسن کریمی به مناسبت هفدهم اردیبهشت روز بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

بسیج سازندگی در شناخت عرصه برای فعالیت موفق عمل کرده و روز به روز مردمی‌تر شده؛ بسیج سازندگی مبنای حرکت خود را با نقش آفرینی مردم تقویت کرده و در سند اعتلای بسیج، تقویت مردمی بودن نیز تاکید شده است.

به برکت تفکر انقلاب اسلامی و حضور جوانان با استعداد حرکت بسیج سازندگی در مسیر خدمت رسانی روز به روز گسترده‌تر شده و امروز جریان جهادی در کشور به شکوفایی رسیده و در مسیر ساختن ایرانی قوی و آباد با اقتدار در حال حرکت است و بسیج سازندگی استان مرکزی در اوج درخشش است.

هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت در سال ۱۳۷۹ نقطه عطف شگفت انگیز در تاریخ انقلاب اسلامی و نشان از اهمیت حضور جوانان برای نقش آفرینی در عرصه‌های خدمت رسانی است.

بسیج سازندگی با هدایت‌های مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی و خصوصا جوانان با انگیزه و با نشاط در ماموریت اصلی خود یعنی پای کار آوردن مردم و سازماندهی جوانان موفق عمل کرده و امروز به برکت این تفکر، جوانان عظیمی در سراسر ایران اسلامی در ابعاد گفتمانی، رفتاری و محتوایی به شکل کیفی و کمی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی نقش آفرینی می‌کنند.

یکی از ماموریت‌های بسیج سازندگی تقویت حرکت‌های جهادی است و امروز جریان با اقتدار و پویای جهادی به یک فناوری برای انقلاب اسلامی تبدیل شده و بدون محدودیت جغرافیایی و در سراسر ایران اسلامی نقش آفرینی می‌کنند.

بسیج سازندگی متعلق به انقلاب اسلامی و مردم است که با حضور در عرصه‌های تخصصی به جریان کاربلد، کارآمد، مطالبه گر، در میدان عمل، مردمی و الگو برای سایر دستگاه‌ها تبدیل شده است.

جریان جهادی بسیج در طول این سال‌ها در تحول آفرینی موفق عمل کرده و به فضل الهی در گام دوم انقلاب با اقتدار‌تر از گذشته با مشارکت مردم حرکت خواهد کرد و بسیج گام دوم انقلاب، بسیج آحاد ملت ایران به سمت قوی شدن در همه ابعاد است.

همگانی شدن گفتمان جهادی، گسترش و مشارکت حضور مردم و خصوصا جوانان در فعالیت‌های جهادی و خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت رسالت مهم بسیج سازندگی و جریان جهادی است که باید در این راستا هدفمند و با برنامه حرکت کرد.

بسیج سازندگی در کنار ماموریت‌ها و فعالیت‌های جهادی که دارد باید در عرصه جهاد تبیین و روایت حماسه‌ها نقش آفرینی کند و یکی از ابعاد این کار اطلاع رسانی هنرمندانه و مبتکرانه اقدامات جهادی است و جهاد موفق و مستمر خود را به اطلاع همگان برسانند و امید را روز به روز در جامعه تقویت سازد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان گفت: شکوفایی و درخشش ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف و رسیدن به خودکفایی در گرو گسترش کار جهادی و انقلابی است و بسیج سازندگی در این راستا رسالت مهمی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.