اشتغال و تولید در واحد‌های فعال اولویت اصلی است

استاندار فارس گفت: در سال ۱۴۰۱ اولویت اول ما حفظ اشتغال و تولید واحد‌های فعال است تا شاهد تعطیلی هیچ واحد تولیدی فعال در استان نباشیم.

محمد هادی ایمانیه  در چهار صدو چهلمین  جلسه حمایت از سرمایه گذاری و ستاد تسهیل گفت: ۸ تا طرح مطرح و مشکلات آنان رفع شد.

او گفت:  درخواستم از سرمایه‌گذاران این است که اگر در استان با موانع غیر منطقی مواجه شدند به معاونت امور اقتصادی استانداری اطلاع دهند.

ایمانیه گفت: اگر سرمایه‌گذاران با منع غیر منطقی مواجه شدند  از طریق معاونت امور اقتصادی استانداری پیگیری کنند.

استاندار فارس گفت: یکی از عرصه‌های بسیار اشتغال آفرین  صنعت گردشگری است که امروز همه طرح‌ها مربوط به گردشگری بود و ما آماده هستیم که محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس نیز   قول مساعد  دادند ۲ هزار میلیارد  تومان در عرصه گردشگری  سرمایه گذاری کنند.

او گفت: ما آمادگی داریم که اگر برای انجام هر  تخلفی که در آن درخواست رشوه  باشد سیستم بازرسی استانداری آمادگی کامل دارد که به امر رسیدگی کند و ما قول مساعد می دهیم که اگر فردی که قصد رشوه را دارد با شکایت کار خود را پیگری کند مشکلش در استانداری رفع می شود.

ایمانیه  از همه شهروندان درخواست کرد تا  اگر اطلاعاتی راجع به انبار ارزاق عمومی مانند برنج، روغن، حبوبات، شکر، ماکارونی،  پنیر، ماست، گوشت و مرغ را دارند به ما اطلاع رسانی کنند  تا اگر به هرشکلی خلاف قانون انباری انجام شده با همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نظارت‌های و بازرسی انجام شود.

استاندار فارس گفت: مصرف روغن در استان  ۳۵۰ تن بوده در صورتی که تولید کارخانه روغن نباتی نرگس ۵۰ تن روغن است و گاهی اوقات به ۸۰ تن می‌رسد که کمبود داریم و باید از استان‌های دیگر روغن وارد کنیم و به دنبال سرمایه گذار در حوزه تولید روغن نباتی در استان هستیم که اگر از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شود  سرمایه گذاران استقبال می‌کنند استانداری فارس تسهیلات را در اختیار سرمایه گذاران می گذارد.

او گفت: در حدود ۵۰۰ میلیون دلار در عرصه تولید دارو و تجهیزات پزشکی سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرد که اولین موافقت انجام شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار