معاون عمرانی استانداری تهران درباره چرایی اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس استان تهران به دلیل آلودگی هوا گفت.

عابد ملکی گفت: متاسفانه شرایط پایداری هوا ادامه پیدا کرد و ما امیدوار بودیم که با توجه به گزارش هواشناسی وضعیت بهتر از این شود.

با توجه به شرایط پایداری هوا و قرار گرفتن شاخص در شرایط ناسالم کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد و برای امروز یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت،  تمام مدارس استان در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و مدارس استثنایی را تعطیل اعلام کرد. 

او گفت: امیدوار بودیم که با توجه به گزارش هواشناسی وضعیت بهتر از این شود اما برای احتیاط و حفظ سلامتی فرزندان، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی را تعطیل اعلام کردیم.

ملکی تاکید کرد: در مقطع بعدازظهر این  مقاطع باید تعطیل باشند. هرگونه حضور در محیط باز و فعالیت ورزشی برای تمام دانش آموزان امروز ممنوع اعلام شده است. 

دانش آموزانی که به مدرسه رفته‌اند، می‌توانند در کلاسها حضور داشته باشند و اگر امکان بازگشت به منزل است حتما برای حفظ سلامت به منزل بازگردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۲۳:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه کارتون درست انجام نمیشه بچه ها رو همه بردیم ساعت هشت باید اعلام کنند تعطیله ؟ مدرسه هم تعطیل نکرد گفت پس همه بمونند.
اگر سلامتی بچه ها واقعا براتون مهم بود زودتر اعلام میکردید مردم معطل شما نیستن کل روز هروقت میخواهید بدون برنامه تز بدید اگر برای بچه ها مضر بود که متاسفانه بچه های ما رفتند و گناه مریضی و آسیبی که می‌بینند گردن شما مسئولین بی کفایت
آخرین اخبار