نجات کارگر جوان از زیر آوار ساختمان مسکونی

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای که در زیر آوار یک ساختمان قدیمی در خیابان پست بلوار مدرس مجروح و گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان از زیر آوار خارج شد.

محمد هادی قانع گفت: ساعت ۱۰:۴۸ دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتارشدن شخصی در زیر آوار ساختمان قدیمی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ نیرو‌های عملیات از پنج ایستگاه آتش نشانی را به محل حادثه واقع در خیابان پست بلوار مدرس، اعزام کرد.

به گفته قانع، محل حادثه یک ساختمان قدیمی در حال تخریب بود که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در زمان تخریب، سقف ساختمان بر روی کارگر ۳۵ ساله فرو ریخت و وی را زیرآوار گرفتار کرد.

او گفت: نیرو‌های آتش نشانی با توجه به وضعیت خطرناک محل حادثه و احتمال ریزش‌های مجدد این ساختمان قدیمی و فرسوده، با استفاده از تجهیزات لازم شروع به آواربرداری کرده و در عملیاتی حساس سرانجام فرد محبوس شده را از زیرآوار بیرون آوردند و وی را برای انجام معاینات اولیه تحویل عوامل اورژانس دادند که به دلیل صدمات وارده به وسیله آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: به رغم جستجو و آواربرداری همه قسمت‌های تخریب شده توسط آتش نشانان و نجاتگران، خوشبختانه فرد یا افراد محبوس شده‌ی دیگری در زیر آوار وجود نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار