درخشش دانش آموزان فارس در جشنواره کشوری شعر مهدوی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از کسب رتبه‌های برگزیده نخستین جشنواره کشوری شعر مهدوی توسط دانش آموزان فارس خبر داد.

جهانبخش بانشی گفت: ۹۲ تن از شرکت کنندگان دوره‌های متوسطه اول و دوم از استان فارس بوده است و از ۱۴ آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره ۲ اثر مربوط به استان فارس بوده است.

او گفت: استان فارس بیشترین مشارکت ارسال آثار؛ به دبیر خانه برگزاری اولین جشنواره کشوری شعر مهدوی را داشته است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: گسترش و تعمیق فرهنگ انتظار و مهدویت؛ گسترش فرهنگ انتظار با استفاده از ادبیات آیینی کشور و آشنایی و معرفت افزایی نسبت به امام زمان (عج)، ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

بانشی گفت: محور‌ها و موضوعات شرکت در جشنواره در قالب گفت وگوی صمیمانه با امام زمام عجل الله تعالی فرجه و شریف، از دریچه شعر؛ غم ناله‌های فراق حضرت و دعا برای سلامتی و فرج حضرت است.

او گفتت: بیشترین آمار شرکت کننده در این جشنواره مربوط به استان فارس بوده است که ۹۲ تن از شرکت کنندگان دوره‌های متوسطه اول و دوم از استان فارس بوده است و از ۱۴ آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره ۲ اثر مربوط به استان فارس بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان یاسمن صفار از دبیرستان فرزانگان شهرستان فسا ودانش آموز مریم زارعی از رحمت آباد شهرستان زرقان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار