بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی اهواز

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز ۹۸درصد پیشرفت دارد و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان، در جریان بازدید از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: این طرح که از سال ۱۳۹۸ با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شده بود به علت ضعف پیمانکار و مشکلات فنی مدتی متوقف شد که با پیگیری به عمل آمده عملیات اجرایی تکمیل شده و ظرف سه ماه آینده به طور کامل آماده بهره برداری خواهد بود.

امیرحسین بنی احمد می گوید: هزینه اجرای این طرح را ۱۲۰ میلیارد ریال است و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) در چهار بخش مجزا، ۳۶ اتاق پزشک، داروخانه، آندوسکوپی، سنگ شکن و سالن آموزش مادران باردار طراحی شده است.

به گفته او تکمیل ۲ بخش قلب و زنان در این بیمارستان با مجموع ۶۴ تخت در طبقات همکف و طبقه یک بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است و با نصب سیستم خنک کننده به طور صد درصد آماده بهره برداری است.

بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی امیرالمومنین (ع) اهواز یکی از بیمارستان‌های بزرگ تامین اجتماعی در جنوب غرب کشور است که در زمان همه گیری بیماری کووید ۱۹ نقش زیادی در پذیرش و درمان بیماران کرونایی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار