مدیرکل صداوسیمای فارس از اجرای کار فاخر و مشترک جز خوانی قرآن توسط صداوسیمای این استان و موسسه قرآنی بیت الاحزان با حضور ۶۰۰ نفر از حافظان قرآن در مجموعه آرامگاه حافظیه در ماه مبارک رمضان امسال سخن گفت.

سید تقی سهرابی در نشست مشترک شورای مدیران معاونت و مدیران کل مراکز استان های کشور گفت: موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) یک ویژگی خاص دارد و آن، آغاز فعالیت در لبیک به فرمان رهبری برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن از یک‌خانه قدیمی در روستای ماهفرخان شهرستان استهبان است.

او گفت: امروز پس از گذشت ۲۶ سال از دل این روستا چند صد شعبه قرآنی توسط موسسه قرآنی بیت الاحزان در سراسر کشور و حتی چند کشور جهان راه‌اندازی شده و مشغول انجام فعالیت‌های قرآنی و ارائه خدمت به مردم هستند.

مدیرکل صداوسیمای فارس به اجرای کار فاخر و مشترک جز خوانی قرآن توسط صداوسیمای این استان و موسسه قرآنی بیت الاحزان با حضور ۶۰۰ نفر از حافظان قرآن در مجموعه آرامگاه حافظیه اشاره و گفت: این برنامه ماه مبارک رمضان امسال انجام و روی آنتن شبکه‌های مختلف رفت و با استقبال مدیران ارشد سازمان صداوسیما نیز همراه شد.

او گفت: توجه به پوشش و تولید برنامه‌های قرآنی همواره به عنوان یک اولویت در صدا و سیمای مرکز فارس دنبال شده و از این پس نیز ادامه می‌یابد.

سهرابی در این نشست از معاون امور استان‌ها و همکاران خود در مراکز استان‌های کشور درخواست کرد با موسسه قرآنی بیت الاحزان که به‌عنوان یک موسسه قرآنی درزمینهٔ حفظ و تفسیر قرآن کریم و به‌صورت مردمی در حال اقدام به فعالیت‌های قرآنی در استان‌های مختلف کشور کرده است همراهی لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار