نذر علوفه برای نجات گونه‌های جانوری حیات وحش بافق

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بافق گفت: نذر طبیعت با رویکرد حفظ محیط زیست، اقدامی خیرخواهانه برای نجات گونه‌های جانوری حیات و حش در فصل تابستان است.

سیدجلال موسوی گفت: حیات وحش در فصل گرما و سرما نیازمند احساس امنیت است، از این رو با توجه به مشکل خشکسالی اخیر و کمبود آذوقه برای حیات وحش در مناطق تحت مدیریت، یک خیر دوستدار محیط زیست به صورت خودجوش اقدام به تهیه علوفه برای حیات وحش نمود که این اقدام خداپسندانه نذری برای طبیعت و راهی برای احیای آن و نجات حیات وحش استان است.

به گفته او  این علوفه‌ها به وسیله نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بافق و دوستداران طبیعت در سطح منطقه در نواحی حساس و درگیر بحران خشکسالی، صرف تغذیه حیات وحش می‌شود.

او می گوید: در تلاشیم کمک‌های مردمی که با نیت حفظ سرمایه‌های زیستی این کشور و رعایت حقوق حیوانات انجام می‌شود موجب کمک به عبور از این بحران خشکسالی شده و آسیب کمتری به حیات وحش وارد شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بافق گفت: این اداره کل تلاش کرده با احداث آب انبار و آبشخور، انبار علوفه، آبرسانی سیار، لایروبی چشمه‌ها و توزیع علوفه در فصول بحرانی، تا حدی اثرات مخاطرات طبیعی را بر حیات وحش استان کاهش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلیلی هستم
۲۱:۲۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
شهرستان بافق شهری گرمسیری بامردومی مهربان وبااحساس بوده ومیباشداحسنت ومرحبا