نشست هم اندیشی فعالان رسانه‌ای قدس در مشهد + فیلم

در نشست هم اندیشی فعالان رسانه‌ای قدس در مشهد بر خنثی سازی تبلیغات تفرقه افکنانه صهونیست‌ها و حامیانشان تاکید شد.

در این نشست که به مناسبت بزرگداشت خبرنگار فلسطینی شهید شیرین ابوعاقله برگزار شد بر اجماع هوشمندانه و پویای دانشجویان، رسانه گران و همه فعالان آزاد دنیای مجازی تاکید شد.

در این نشست مطبوعاتی نقاط ضعف و قوت و نیز راهکار‌های مبارزه رسانه‌ای با رژیم اشغالگر قدس مورد واکاوی و تأکید سخنرانان ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفت.

محمد نورس حمید یکی از دانشجویان فلسطینی مقیم ایران گفت: کشف چهره واقعی صهیونیست‌ها و انعکاس جنایات آن‌ها به جهانیان کار و رسالت خبرنگاران مسلمان و غیر مسلمان در جهان است.

نورس حمید گفت: شهید ابوعاقله با وجود این که تابعیت آمریکایی نیز داشت و می‌توانست به راحتی و با آسایش در هر جای دنیا ساکن باشد و زندگی راحت و مرفهی داشته باشد، اما او ماندن در زادگاهش قدس و انجام جهاد به روش خود یعنی جهاد رسانه‌ای برای فلسطین را برگزید.

این فعال فلسطینی به رابطه خوب دانشجویان عرب با دانشجویان افغانستانی و ایرانی در دانشگاه فردوسی مشهد اشاره و بر اهمیت فراگیری زبان‌های روز دنیا برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن تاکید کرد.

عبدالله شیخ عبدالله دانشجوی دوره دکترا اهل سوریه گفت: قدس الان متعلق به جهان اسلام است و نه فقط مخصوص اعراب و یا مبارزان فلسطینی. نیرو‌های قدس اکنون به موشک‌های زمین به زمین دست پیداکرده و طی کمتر از یک ماه گذشته به موشک‌های زمین به هوا مجهز شده اند.

زینب اصغریان خبرنگار و کارشناس روابط بین الملل گفت: هر چند خبرگزاری الجزیره با دعوت کارشناسان صهیونیستی در گذشته اعتراض مبارزان و ما را برانگیخته بود، ولی خون شیرین ابوعاقله خبرنگار این شبکه باعث شد که به یکی از قطب‌های ضد رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.