وزیر آموزش و پرورش:

طرح رتبه‌بندی از اول شهریور ۱۴۰۰ در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش از طرح رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: رتبه‌بندی معلمان از اول شهریور ۱۴۰۰ در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

 نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: اولین اقدام دولت مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته این مهم را از دو جهت کاهش مرگ و میر و ساخت واکسن پیگیری کردیم و این مهم برگه زرین تاریخ انقلاب بود.

او می گوید: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت بود دولت سیزدهم بود که برجسته‌ترین این عدالت حضور در میان مردم و سخن با توده‌های مختلف مردم در نقاط مختلف کشور بود

نوری گفت: شفافیت یکی دیگر از کار‌های مهم دولت بود که اکنون به راحتی برای هر مجوزی بدون کوچکترین مشکلی می‌توان اقدام کرد

او می گوید:رتبه بندی معلمان دیگر کار مهم دولت بود که ۱۰ سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود که این مهم الان تصویب شده و قطعا در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود و از اول شهریورماه نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رسانه‌های ضد انقلاب طی ماه‌های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مسئله رتبه‌بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص دادند که خوشبختانه جامعه فرهنگیان کشور پاسخی به این دروغ‌پراکنی‌ها نشان ندادند.

وی گفت: اعمال رتبه‌بندی معلمان شروع شده و  در ماه‌های آینده نیز فرهنگیان کشور خبر‌های بسیار خوبی در حوزه بیمه و د‌یگر مسائل خواهند شنید.

نوری گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ سالن  ورزشی درون مدرسه‌ای در این دولت به کلیه مدارس کشور اختصاص داده شده که به نوبه خود یک انقلاب مهم در این حوزه است که بودجه احداث آن‌ها نیز اختصاص پیدا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
این وزیرو بردارید به جاش یه مترسک بذارید. به خدا خیلی بهتره. لااقل گل به خودی نمی زنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
جالبه که هنوز خبری از بیمه تکمیلی و قرارداد جدید بیمه تکمیلی برای فرهنگیان نیست و ایشون موکول میکنن به ماه های آینده؟ اونوقت فرزند آوری هم میخوان؟ حتما صحه صدر هم میخوان. احتمالا یه چیزی هم دستی میخوان. به احتمال زیاد بازده هم میخوان. ولی چه چیزایی که نمیخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
کی ؟نامعلوم‌است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
حدود چهل سال هست که نظام آموزشی در ایران به سخره گرفته شده مسوولین هم بدانند هر طرحی بدون توجه به نظام آموزشی در کشور محکوم به شکست خواهد بود مانند حذف ارز ۴۲۰۰ افزایش حامل‌های سوخت پرداخت یارانه همه و همه در گرو توجه جدی به نظام آموزشی است مسیر افزایش تولید فقط از طریق نظام آموزشی ممکن هست ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
از اول هم معلوم بود که رتبه بندی فقط یکی از راه های رای جمع کردن است و هیچ ربطی به بهبود معیشت فرهنگیان ندارد.