رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: راه مردم مشهد از مسیر پادگان لشکر ۷۷ تا دهه کرامت بازگشایی می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در آیین تکریم و معارفه معاون قضایی و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی گفت: به لطف خداوند و با درایت فرماندهی ارتش و نیروی زمینی ارتش سیم‌های خاردار از خیابان ارشاد الرضا برداشته خواهد شد و عملیات آغاز راه‌سازی از اراضی ارتش همین امروز آغاز می‌شود تا در دهه کرامت معبر و خیابانی در این مسیر بازگشایی و به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: هر چه در این شهر هست مربوط به مردم است، همه در خدمت مردم و زائران و مجاوران در این شهر هستیم و چه چیز با ارزش‌تر از این است که راه مردم در این شهر باز شود.

او گفت: مردم با وجود مشکلات فراوان، در جریان اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌ها هیچ لبیکی به فراخوان‌های دشمنان ندادند، آفرین بر مردم شریف ایران و به خصوص مردم خراسان رضوی که ایستادند.

پورخاقان گفت:سازمان قضایی نیروهای مسلح از حساسیت ویژه ای برخوردار است و شاهد هستیم که کمترین جرم را در دنیا در بدنه نیروهای مسلح می بینیم، این مهم در سایه سار وجود نیروی مسلح مکتبی و وجود فرمانده مجتهد جامع الشرایط عادل آن محقق شده است، فرماندهان نظامی نیز دراین محیط و مکتب پرورش یافته اند لذا شاهد کمترین میزان جرائم در این مجموعه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار