اهمیت جهاد تبیین در این عرصه بسیار ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ادراکی دشمن است.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین گفت: دشمن با فضای رسانه‌ای دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم.

او صبح امروز در هفتمین نشست مجمع پیشکسوتان همدان گفت: اگر امروز انسان نسبت به نسلی غبطه بخورد، همان نسلی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشت.

امام جمعه همدان گفت: دوران طلایی دفاع مقدس، ایام‌الله است و فرهنگ آن فرصتی برای رشد افراد درکشور است .

آیت الله شعبانی با اشاره به فرمایش امام (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: این یک واقعیت است که خداوند متعال برای تحقق اهداف خود از لشکرهایش استفاده می‌کند.

امام جمعه همدان در ادامه با تاکید بر اینکه تحقق جهاد تبیین ضروری است، گفت: اساس حرکت انقلاب اسلامی، بر اساس حرکت انبیاء الهی بوده، اما دشمن به دنبال القای این مطلب است که اصل مسیر اشتباه است.

او گفت: هدف از انقلاب، نه برای قدرت رسیدن کسی که برای تحقق حرف خداوند در جامعه بود.

آیت الله شعبانی گفت:  بدون تردید اگر کسی غیر از این هدف انقلاب کرده باشد هم سر خودش کلاه رفته و هم به مردم خیانت کرده است.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: امروز با مشکلاتی در جامعه خصوصا در عرصه اقتصادی روبرو هستیم.

به گفته او اگر جوان امروز از عدالت و مسائل این چنینی حرف می‌زند، این همان آرمان نظام است که مطرح می‌شود و باید برای تحقق آن تلاش کرد.

آیت الله شعبانی گفت: باید برای رفع مشکلات با تمام وجود قدم برداریم.

امام جمعه همدان گفت: دشمن با فضای رسانه‌ای دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم، بنابراین اهمیت جهاد تبیین در این عرصه بسیار ضروری است.

او گفت: جهاد امروز ما، گفتگو با نسل جوان و بیان دستاوردهاست.

آیت الله شعبانی گفت: رفع برخی از مشکلات در توان استان نیست و وابسته به تصمیمات ملی است، اما معتقدم این جمع قوی که دارای تجربه‌های بسیاری است می‌تواند در حل مشکلات استانی موفق عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شما زحمتکشان دیروز نظام مقدس هستید و امروز نیز زحمت بر دوش شما قرار گرفته تا برای رفع دغدغه و مشکلات مردم، کنار هم باشیم و کار‌ها را به نتیجه برسانیم.

به گفته او نحوه برخورد با مردم در ادارات از موضوعاتی است که این جمع می‌تواند در عرصه مطالبه‌گری ورود کند.

شعبانی گفت: آزادسازی خرمشهر بسیار سخت‌تر از حل مشکلاتی بود که امروز با آن روبرو هستیم پس با هم‌افزایی مسائل و مشکلات قابل رفع است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی همدان گفت:  هیچ‌کس آزادسازی خرمشهر را باور نمی‌کرد، اما محقق شد.

او در ادامه گفت: امروز نیز خرمشهر‌های بسیاری در پیش رو داریم که می‌توان با اتحاد و همدلی آن‌ها را فتح کرد.

امام جمعه همدان با طرح این سوال که آیا رفع آسیب‌های اجتماعی سخت‌تر از فتح خرمشهر است، خطاب به جمع گفت: شما با آزاد کردن خرمشهر ثابت کردید کار نشدنی وجود ندارد و با وحدت می‌توان هر ناممکنی را ممکن کرد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار