مدیر کل امور پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: تمامی فرآیند دریافت و داوری آثار جشنواره بین المللی حرکت به‌صورت سامانه‌ای انجام شده است.

محمد علی در جشنواره بین المللي حرکت گفت: ظرفیت بی‌نظیری در زمینه علمی در حوزه انجمن علمی در کشور وجود دارد  که شامل ۱۰ هزار انجمن و ۳۴ هزار اتحادیه است و این امر وظیفه و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: جلب مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی، فعال کردن بسترهای انگیزشی، شناسایی و معرفی دانشجویان ممتاز، انتقال تجربیات علمی، هم افزایی بین انجمن‌های علمی، تقویت پل ارتباطی دانشگاه با جامعه، تقویت فعالیت‌های ارتباط جمعی و  ایجاد بستر مناسب برای معرفی به شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف این جشنواره بوده است.

مدیر کل امور پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره حرکت در ۵ گروه آزمایشی، فنی مهندسی، دامپزشکی و علوم پایه، علوم انسانی و هنر و معماری برگزار می‌شود و همه آثار دانشگاه به‌صورت تجمیعی در جشنواره ارائه خواهند شد.

اسلامی گفت: وجه تمایز این جشنواره با دوره‌های قبل این است که تمامی فرآیند دریافت و داوری آثار به‌صورت سامانه‌ای انجام شده است که این امر به شفاف شدن فرآیند داوری نیز کمک می‌کند و تمهیداتی اندیشیده شده که میزبان ۴۰۰ دانشجو باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار