استاندار خراسان جنوبی:

کل استان را یکپارچه می‌بینیم

قناعت گفت: تمام شهرستان‌ها را با نگاهی یکسان می‌بینیم و اعتبارات را بین آن‌ها توزیع می‌کنیم.

استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم شهر بشرویه گفت: همه ما مکلفیم به سؤالات مردم پاسخ گوییم و مطالباتشان را به نتیجه برسانیم.

او گفت: هدف از انجام هر سفر شهرستانی، رسیدگی به مسائل و مشکلات هر منطقه با هدف رفع آنها است.

قناعت با تأکید بر نگاه عادلانه رئیس جمهور به کل کشور گفت: رئیس جمهور کل کشور را به صورت یکپارچه می‌بیند و نگاه ویژه‌ای هم به مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ما هم به تأسی از این نگاه درست، همه استان را یکپارچه می‌بینیم و در توزیع اعتبارات و امکانات، عادلانه اقدام می‌کنیم.

او به پاره‌ای از مشکلات مطرح شده در این سفر اشاره کرد و گفت: مسائلی همچون بهره برداری معدن نمک، تأمین تجهیزاتی مثل سی تی اسکن، افزایش تخت‌های دیالیز و وضعیت مسکن در این سفر مطالبه شد که پیگیری تمام این موارد به حوزه‌های متولی تکلیف خواهد شد.

قناعت گفت: اگر بشرویه همچون دیگر مناطق با مشکلاتی مواجه است و کمبود‌هایی دارد، به جهت کم کاری‌هایی است که در گذشته صورت گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نگاه لیبرالی حاکم بر کشور، با روی کار آمدن دولت سیزدهم تغییر کرده و فعلاً فضا، فضای کار و خدمت است.

او با اشاره به میزان مشارکت مردم بشرویه در انتخابات و آرایی که داده اند، گفت: این حجم از آرا و نتیجه آن نشان می‌دهد شما در سمت و سوی نظام و انقلاب اسلامی و ولایت هستید.

قناعت گفت: در این سفر از راهدارخانه ارسک بازدید شد و با اعتباری که به این پروژه تزریق می‌شود، ساختمان تکمیل شده و محوطه سازی صورت می‌گیرد و راهدارخانه در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای بیمارستان هم با توجه به چاره اندیشی‌های صورت گرفته، کمک می‌کنیم روند اجرای کار تکمیل ساختمان و تأمین تجهیزات و نیروی انسانی تسریع شود و این مجموعه درمانی در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.