رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: گرداننده صفحه مجازی تبلیغ و فروش محصولات غیرمجاز جنسی درعملیات فنی و اطلاعاتی غافلگیرانه، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد گفت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فعالیت صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام در زمینه فروش محصولات جنسی غیرمجاز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: پس از بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص شد جوان ۲۳ ساله‌ای  به ایجاد این صفحه در شبکه مجازی (اینستاگرام) اقدام کرده و با استفاده از شماره حساب و تلفن همراه  فردی دیگر محصولات مربوطه را عرضه می‌کند که نامبرده در اقدام غافلگیرانه پلیس، دستگیر و پروند متهم تحویل دستگاه قضایی شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: افراد سودجو در بستر اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، کانال‌ و گروه‌ها با هویت‌های جعلی وارد شده و به تبلیغ و فروش تولیدهای دارویی، بهداشتی و جنسی اقدام  و از متقاضیان کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ سرخوش نهاد گفت: بر اساس قانون، خرید و فروش این دست محصولات در فضای مجازی، عملی مجرمانه و ممنوع است.

او درباره فروش دارو در فضای مجازی نیز اظهار داشت: این کار خلاف قانون است و شهروندان باید دارو‌های مورد نیاز خود را با نظـر و نسخـه پزشک و از داروخانه‌های معتبر تهـیه کنند چراکه عموم دارو‌هایی که در فضای مجازی عرضه می‌شود، غیراستاندارد، بی‌کیفیت، تاریخ‌مصرف گذشته و تقلبی بوده یا به علت نگهداری در شرایط نادرست فـاسد هستند.

منبع ایرنا

برچسب ها: پلیس فتا ، صفحه مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار