امیر حیدری با تأکید بر مجهز شدن نیروی زمینی ارتش به تسلیحات و سلاح‌های روز گفت: این نیرو به تجهیزات دورزن، دقیق‌زن، هوشمند مجهز شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شانزدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی ارتش به حفظ و افزایش توان و آمادگی رزمی در نیروی زمینی ارتش پرداخت و گفت: بازآماد و کنسروه کردن تانک‌ها، نفربرها، توپخانه‌های خودکششی، پارک مشروط خودرو‌ها و سایر تجهیزات، نگه‌داری ادوات، مراقبت از تجهیزات در مقابل حملات ریز‌پرنده‌ها، مبادرت به آموزش بازی جنگ در همه سطوح، بخشی از مؤلفه‌های مهم در ارتقاء توان و آمادگی نیروی زمینی ارتش است.

به گفته امیر حیدری این نیرو به تجهیزات دورزن، دقیق‌زن، هوشمند و قابلیت شبکه شدن مجهز شده است.

در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیروی زمینی ارتش اقدام به تولید و ساخت انواع تانک‌ها، نفربر‌های زرهی، موشک‌ها، رادارها، قایق‌ها، زیردریایی‌ها، وسایل نقلیه بدون سرنشین و هواپیما‌های جنگنده با سرنشین و بدون سرنشین به همراه آشیانه آن‌ها  کرده که می‌توان به مورد اخیر آن یعنی پایگاه سری ۳۱۳ ارتش که دیروز با حضور سرلشکر باقری رونمایی شد اشاره کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تأکید کرد که در کنار اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش، ۳۰ طرح لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز را به‌عنوان فروع فرماندهی که نگاهی جامع‌الاطراف به مؤلفه‌هایی که موجب تعالی و رشد نزاجا می‌شود، طراحی و تدوین کرده‌ایم تا تمامی موارد منتسب به رسیدگی امور در مجموعه نیروی زمینی ارتش با این طرح‌ها به منصه ظهور برسد.

به گفته امیر حیدری، از بین تمامی این طرح‌ها، طرح‌های «لبیک یک» با هدف تغیییر و تحول در ماهیّت یگان‌های نیروی زمینی ارتش، طرح «لبیک دو» با هدف جایگزین کردن تسلیحاتی با چهار ویژگی دورزن، دقیق‌زن، هوشمند و قابلیت شبکه داشتن به جای تسلیحات کنونی متناسب با ساختار جدید نزاجا و طرح «لبیک سه» با هدف زدودن کهنگی از چهره‌های اماکن در سطح پادگان‌ها و خانه‌های سازمانی، احداث منازل سازمانی و شخصی تکلیفی الهی در نیروی زمینی ارتش است.

گفتنی است، طرح «لبیک ۲۱ یا امام خامنه‌ای عزیز» از ابتدای سال ۱۳۹۶ در سطح تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش آغاز شده که تا به امروز بنا به آمار فرمانده نیروی زمینی ارتش مبلغی بیش از  ۷۵ میلیارد تومان در این زمینه صرف بهبود وضعیت معیشتی و افزایش روحیه کارکنان ارتش شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
ب معیشت و حقوق پرسنل هم برسن خوبه
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد رضا موسوی خو
۱۰:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام ودرود خدا بر فرمانده محبوب و دوست داشتنی که مصداق فرمایش مقام معظم رهبری است در یک کلام ارتش کلمه طیبه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
سلاح پیش رفته از ان ماست. احسنتم. بر ارتش وطن. ـ.. در مورد زیر دریایی جدید هم انشاالله... روندی داریم. ـــ. جانان علی پادشاه زمین وصاحب کل زمین علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. مولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
تنها دورزن نقطه زن موشک لیزریه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی پیامی۷۲۰۶۳۶۴۸
۱۷:۲۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
اگر پاداَش پرسنل بازنشسته که الان محتاج ۵میلیون هستند وبه جایی دسترسی ندارند پرداخت میکردند بیشتر لذت میبردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
الحمدلله
خدا همه نظامیان عزیز ایران رو حفظ کنه
آخرین اخبار