جابجایی ۲۸۷ هزار تن کالا در شهرستان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: در دو ماهه گذشته سال جاری ۲۸۷ هزار تن کالا در سطح این شهرستان جابجا شده است.

بهرام خیاوی از جابجایی ۲۸۷هزار تن کالا توسط ۳۴ شرکت حمل و نقل در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در دو ماهه گذشته ۱۹هزارو ۲۹۸ برگ بارنامه صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل می‌گوید: در مدت یاد شده ۱۴۰ هزار نفر مسافر در قالب ۲۴هزار سفر از این شهرستان جابجا شده اند که نسبت به سال قبل ۷ درصد رشد را شاهد هستیم.

خیاوی گفت: در این مدت همچنین ۱۰۰ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان اردبیل شناسایی و قلع و قمع شده است.

او با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی، خط قرمز راهداری است گفت: با حضور گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۱۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی، ۴۵ مورد متوقف،۱۰ مورد تجاوز به حریم راه تخریب،۱۳ مورد بساط دستفروشان جمع آوری و از ۱۱مورد حفاری و درختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران ۴۴ عدد از تابلو‌های تبلیغاتی غیر مجاز را از سطح جاده‌ها شناسایی و جمع آوری کرده اند گفت: ۲۵۰ متر مربع از تابلو‌های اطلاعاتی اصلاح و تعمیر همچنین ۴۰۰ عدد تابلو‌های الزامی در راه‌های شهرستان اردبیل نصب شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.