امام جمعه اسدآباد گفت: لزوم اصلاح روند مسئله مهم آب در شهرستان احساس میشود.

حجت الاسلام موسی حسینی مجد در شورای اداری گفت:بهتر است تا دیر نشده فکری به حال وضعیت آب کرد چرا هم اکنون که در فصل بهار  هستیم آب تعدادی از شهروندان روزانه قطع می شود و با این وضع، مردادماه اتفاقات سختتری خواهد افتاد.

او ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیهاگفت: لزوم اصلاح روند مساله مهم آب در شهرستان احساس میشود.

 امام جمعه اسدآباد گفت:در بحث کار‌های فرهنگی عقب هستیم و امروز پروژه شاخصی در این حوزه در دیارسیدجمال نمی‌بینیم که ضروریست مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

حسینی مجدبا اشاره به فرارسیدن فصل تابستان گفت: انتظار می‌رود نهاد‌های مسئول، اقداماتی پررنگ برای اوقات فراغت دانش آموزان انجام دهند.

او همچنین ضمن انتقاد از تاخیر در تاییدیه شهردار منتخب اسدآباد گفت: هم اکنون که فصل کار است نیاز به سرعت دادن در امور احساس میشود که متاسفانه شهرداری و نداشتن متولی در آن، باعث شده اند، اقدامات کند پیش رود.

 امام جمعه اسدآباد گفت: همچنین از لزوم ساخت خانه عالم در روستا‌های اسدآباد نیز گفت.

۱۵ میلیون نفر از مردم کشور‌های دیگر از آرد ارزان ما استفاده می کردند

 نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز  گفت:جراحی اقتصادی دولت در نهایت باعث می‌شود میلیون‌ها دلار سرمایه مردم هدر نرود.

کیومرث سرمدی گفت:۷۵٪ از سرمایه‌ای که قبلاً در این راه صرف می‌شد بنابه دلایل گوناگون هدر می‌رفت بطوری که بیش از ۱۵ میلیون نفر از مردم در کشور‌های اطراف از آرد ارزان ما استفاده میکردند.

او گفت:مدیران با ملاقات‌های مردمی و با قرارگرفتن در متن جامعه و میان شهروندان، نسبت به اقناع و انجام وظایف محوله اهتمام ورزند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  اسدآباد هراسی را یک آفت در زمان کنونی دانست و گفت:متاسفانه این نگاه منفی وجود دارد و بر مااست تا با ترویج تمدن و فرهنگ شهرمان، این ذهنیت اشتباه را اصلاح کنیم.

سرمدی همچنین گفت:سه طرح مهم آموزش پرورش شامل استخر، مدرسه شهید سعیدی و کانون فرهنگی تا چندماه آینده افتتاح می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار